Belediye Başkanı Dr. Halil İbrahim Aşgın, 2024’te suya ve toplu ulaşıma zam yapmayacakları konusunda verdiği sözü hatırlatarak “Kararımızın arkasındayız” dedi.
Belediye Meclisi’nin Eylül ayı Toplantısı’nda gündem dışı bir konuşma yapan Çorum Belediye Başkanı Dr. Halil İbrahim Aşgın, “Daha önceden söz verdiğimiz gibi suya ve toplu ulaşıma zam yapmıyoruz. Ekonomik zorlukların yaşandığı bu günlerde vatandaşımıza destek olmak amacıyla, almış olduğumuz karar gereği su ve toplu taşımaya zam yapıyoruz. Sunulan hizmetlerde içme suyu ve toplu ulaşım hizmetlerinde tarifesi aynı kalacak. Kararımızın arkasındayız. Bu sayede hemşerilerimizin bütçesine büyük bir katkı yapmış oluyoruz. Sözümüzün senet olduğu bir kez daha görülmüş oldu” şeklinde konuştu. – ÇORUM
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026
1
Konya Haber ve Konya Gündem İçin Güvenilir Adresiniz
6722 kez okundu
2
Ankara Koltuk Yıkama Hizmetleri: Temizlikte Güvenin Adresi
6710 kez okundu
4
Peygamberlerin İstihbarat Stratejisi ve Keşif Sanatı
4171 kez okundu