Elazığspor geçen sezon takımda kiralık olarak forma giyen genç orta saha Mehmet Ablay’la 2 yıllık yeni sözleşme imzaladı.
TFF 2. Lig Kırmızı Grup’ta mücadele edecek olan Çimentaş Elazığspor geçtiğimiz sezon takımda kiralık olarak oynayan genç orta saha oyuncusu Mehmet Ablay’la 2 yıllık mukavele imzaladı. Kulüpten yapılan açıklamada, “Kulübümüz, geçtiğimiz sezon kiralık olarak formamızı terleten 2003 doğumlu orta saha oyuncusu Mehmet Ablay ile 2 yıllık yeni sözleşme imzaladı.
Kendisine ve camiamıza hayırlı olmasını diler, bordo beyazlı formamız altında başarılar dileriz” denildi.
Öte yandan bordo-beyazlılar Karşıyaka’dan orta saha oyuncusu Efe Tatlı ile de 2 yıllık sözleşme imzaladı. – ELAZIĞ
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1183 kez okundu
2
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
787 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
779 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
764 kez okundu
5
Trabzonspor 6 maç sonra gol yemedi .
733 kez okundu